سوالات متداول

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا برای خرید از زرمارت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

تیم پشتیبانی زرارت به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در زرمارت باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

ثبت سفارش

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، با شماره ‏013-33237480 از ساعت 10 الی 21 تماس بگیرید. مرکز خدمات مشتریان زرمارت آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.

پیگیری سفارش

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با زرمارت تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف زرمارت برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان زرمارت نیز تماس بگیرید.

تحویل سفارش

شرایط تحویل کالا در زرمارت چگونه است؟

زمان و هزینه‌های تحویل کالا و نحوه پرداخت را می‌توانید به‌طور کامل در بخش شرایط تحویل کالا در سایت مطالعه فرمایید.

ابطال سفارش و برگشت کالا

چطور سفارش خود را تغییر دهم؟ امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بلی، با تماس با خدمات مشتریان امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد.

شرایط بازگشت محصول و بازپرداخت مدیسه چیست؟

می‌توانید ظرف مدت هفت روز از زمان تحویل گرفتن کالای خود، از طریق تماس تلفنی با «خدمات مشتریان زرمارت» برگشت کالای خریداری شده را از زرمارت درخواست نمایید.زرمارت برای راحتی مشتریان خود، پس از بررسی درخواست مشتری و دارا بودن شرایط برگشت کالا تیم توزیع خود را به محل تحویل اولیه کالا به مشتری در سراسر کشور اعزام خواهد کرد تا بازگشت کالا را انجام دهند. وجه پرداخت شده بابت کالا ظرف مدت حداکثر 3 الی 5 روز کاری از زمان برگشت کالا، توسط زرمارت به حساب شما بازگردانده خواهد شد. برای اطلاعات دقیق‌تر به «شرایط بازگشت کالا» مراجعه فرمایید.

خدمات مشتریان

برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

خدمات مشتریان زرمارت، با شماره تلفن ‏013-33237480 از ساعت 10 الی 21 پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد پیغام بگذارید. ما در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پرداخت در زرمارت به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.